ΠΤΗΣΗ ΝΟΗΤΗ

Ελάτε να κάνουμε μια πτήση νοητή στον πιο κοντινό μας προορισμό, τον εαυτό μας …….. Ελάτε να φωτίσουμε το βλέμμα μας με τη ματιά των άλλων .....

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ, ΕΒΡΟΥ, Greece

Δε θα γράψω για το τι είμαι ... αλλά για το τι θα' θελα να είμαι! Ένα θαλασσοπούλι γεννημένο να' ναι ελεύθερο για πάντα! Πέταγμα και θάλασσα μαζί, φτερά και αρμύρα, απεραντοσύνη και βυθός. Μαγεία και λαχτάρα ……

Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

ΝΟΤΙΑ

Σε δυο θάλασσες ανάμεσα εγώ
Σ’ ένα κομμάτι αμμουδιά υγρή, νοτισμένη
Ξαπλώνω και κάθομαι
Κουρνιάζω και αγκαλιάζομαι
Μαζεύομαι και απλώνω το γυμνό μου κορμί
Βρεγμένοι κόκκοι άμμου κολλάνε πάνω μου
Την ξέρω αυτή την αίσθηση
Ελευθερία και ομηρία
Ανεμελιά και επιτακτική ανησυχία
Μουσκεμένα μαλλιά, υγρές παλάμες
Το κύμα σκάει στις πατούσες
Σταγόνες αγγίζουν και κάθονται στο γυμνό στήθος
Στη κοιλιά, στους μηρούς
Το πρόσωπο χαλαρωμένο, υγρό
Κλειστά τα μάτια
Το κύμα από τις θάλασσες αφήνει τον αφρό του πάνω μου
Σκέψεις που ξεχύνονται στο σώμα και το μυαλό μου
Μα το κορμί κολλημένο εκεί, στην άμμο ….
Άνεμο ψάχνει να το σηκώσει ψηλά,
Να αιωρηθεί, να ταξιδέψει ….
Άνεμο αληθινό ….
Που είσαι; Γιατί δεν έρχεσαι τώρα που σε χρειάζομαι;
Σου ‘κανα όλα σου τα χατίρια,
Δάκρυσα, πόνεσα, περιπλανήθηκα, ένιωσα την ανατριχίλα σου, την ανάσα σου,
σε ζωντάνεψα ….
Τώρα σε περιμένω ….
Όχι για να μου ανταποδώσεις μα για να μου χαριστείς ….
για μια φορά …. όπως κανείς δεν το’ χει κάνει ποτέ για μένα ….
Σε περιμένω …. Άνεμε Νοτιά ….
Δικέ μου άνεμε ….