ΠΤΗΣΗ ΝΟΗΤΗ

Ελάτε να κάνουμε μια πτήση νοητή στον πιο κοντινό μας προορισμό, τον εαυτό μας …….. Ελάτε να φωτίσουμε το βλέμμα μας με τη ματιά των άλλων .....

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ, ΕΒΡΟΥ, Greece

Δε θα γράψω για το τι είμαι ... αλλά για το τι θα' θελα να είμαι! Ένα θαλασσοπούλι γεννημένο να' ναι ελεύθερο για πάντα! Πέταγμα και θάλασσα μαζί, φτερά και αρμύρα, απεραντοσύνη και βυθός. Μαγεία και λαχτάρα ……

Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

ΣΤΕΝΟ ΔΡΟΜΑΚΙ .....

Αχόρταγη η ματιά, στενό δρομάκι.
Σούρουπο, ηλιοβασίλεμα, φιλί στις υγρές πέτρες.
Δυο – τρία σύννεφα χρωματίστηκαν.
Δυο – τρία πουλιά πέταξαν,
μαύρη η σκιά τους στο φεγγάρι
Βήματα. Κάποιος περπατά σκυφτός,
πίσω του καπνός, ζεστός αέρας.
Στο χώμα ροδάκινα πετάμενα.
Τα ξύλινα παντζούρια είναι κλειστά.
Κάσες μια στοίβα σε μιαν άκρη.
Σάπια φρούτα σε μια γωνιά.
Ένας γάτος νιαουρίζει, κάνοντας γύρους.
Μπροστά μου, υγρός ο δρόμος, λασπωμένος.
Πίσω μου, σκοτάδι και μια μυρωδιά,
από ένα ανθοπώλη ξεχασμένο.
Πλάι μου, άλλο ένα δρομάκι.
Γύρισα τα βήματα μου αργά ….
Φωτογραφία : Δημήτρης Π.

1 Comments:

Blogger insomnia#3 said...

Για μιά καλημέρα σταμάτησα ...

Γιάννης

5:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home